اسکنر سه بعدی در پزشکی قانونی
نوشته شده توسط : حجت عسکری


فناوری های توسعه یافته نسخه برداری سه بعدی به جهت قابلیت و امکان حمل ، انعطاف پذیری و اعتنا ، اسکنر 3 بعدی در پزشکی رسمی نیز محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. و راه‌حل های نسخه برداری سه بعدی حرفه‌ای فعلا در سراسر عالم بوسیله نیروهای پلیس ، یکسری کمپانی بیمه و حتی‌در جلسات دادگاه برای ارائه شواهد استعمال می‌شود!

کپی سه بعدی در پزشکی رسمی همگی چیز راجع‌به قابلیت و امکان حمل ، انعطاف پذیری و توجه میباشد. مثلا ، یک اسکنر سه بعدی قابل حمل با تمرکز بالا و بضاعت و توان کپی کردن در باطن و بیرون از خانه ، حتی‌در معرض تابش بدون واسطه خورشید ، شغل گردآوری داده های پزشکی رسمی را بیشتراز هر مجال دیگری آسوده می نماید.


در مقایسه با نحوه های سنتی ضبط اطلاعات در پزشکی رسمی ، مثلا عکاسی ، اقدامات نوار و غیره ، کپی سه بعدی خویش را تحت عنوان یک فناوری فوق العاده قوی با امکان ضبط داده های بسیار ظریف در پهنا یکسری دقیقه اثبات نموده است. این فناوری های توسعه یافته برای کاربردهای متعدد پزشکی رسمی گزینه به کار گیری قرار میگیرد ، مثلا ، پیش از گردآوری مدارک قانونی ، صحنه بی نقص جنایت یا این که قسمتهای مستقل آن را ضبط می نماید. نسخه برداری سه بعدی نیز در دیجیتالی کردن خویش شواهد بازیابی گردیده ، ساخت مشابه سازی هایی که در آن می اقتدار سناریوهای مختلف جرم را اجرا ، تجزیه و محاسبه و غیره کرد ، بسیار خوب میباشد.

یافته ها و سود گیری های انجام یافته بر طبق داده های کپی گردیده سه بعدی به دست آمده بسیار ظریف و قابل اتکا میباشد که اکثر وقت ها خیر فقط به وسیله پلیس ، بلکه به وسیله موسسات بیمه نیز تحت عنوان گواهی در دادگاه ارائه میشود.

موسسه ها متفاوت گروه ای از ابزارهای نسخه برداری سه بعدی توانا را ارائه میدهند ، با این اکنون صرفا تنی چند از آنان حقیقتا انقلابی میباشند. مثلا ، یک اسکنر سه بعدی سوای اتصال با پردازش داده های سه بعدی پردازنده ، و یک کاغذ اکران لمسی و باتری داخلی ، که اطلاعات را در درون و بیرون از منزل ، حتی‌د‌ر پایین تابش بی واسطه آفتاب ، به به عبارتی اندازه ضبط می نماید.





:: برچسب‌ها: اسکنر 3 بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: